Home Communicatie

Communicatie

Communicatie is één van de meest belangrijke persoonlijke vaardigheden waarin men in staat is te communiceren.

Communicatie heeft alles te maken met informatie effectief en efficiënt overbrengen naar een andere partij. Goede verbale, non-verbale en schriftelijke communicatieve vaardigheden helpen bij het faciliteren van informatiedeling tussen mensen. Goede communicatie is van groot belang binnen organisaties. Maar hoe kan de communicatie worden verbeterd en effectief worden gebruikt met als resultaat dat werk beter georganiseerd kan worden?

Er zijn veel wetenschappelijke en praktische studies uitgevoerd over communicatieve vaardigheden vanuit een lerend en ontwikkelend standpunt. Mensen kunnen deze vaardigheden voor zowel op persoonlijk als professioneel vlak uitbreiden door middel van coaching, training en persoonlijke studie.

Wat zijn de meest bekende en gebruikte modellen en methoden? Wat zijn hun succesverhalen en praktische tips wanneer je deze toepast? Deze artikelen gaan over alle krachtige theorieën en methoden die jou helpen je doel te bereiken of te begrijpen wat een het vergt om effectieve communicatieve vaardigheden te ontwikkelen.

Intervisie - toolshero

Intervisie

Axenroos Ferdinand Cuvelier - toolshero

Axenroos

LAATSTE ARTIKELEN

ONTVANG NIEUWS +
GRATIS TOOLSHERO TEMPLATE

Naast onze nieuwsbrief, ontvang je ons gratis “Business Model You” template om aan de slag te gaan met jouw persoonlijke ontwikkeling.

 



* verplicht


Nee, bedankt