Word een auteur

Ben je een expert op het gebied van managementtheorieën en methoden? Beschik jij over praktische management informatie die je wilt delen met de wereld? Heb jij een wereldwijd online platform nodig om dit te delen? Dan is dit juiste plek voor jou en kan toolshero jou helpen!

Toolshero heeft een redactioneel team en we zijn altijd op zoek naar enthousiaste schrijvers/professionals die gepassioneerd zijn over onder andere: project-, kwaliteits-, financiële en change management, marketing (inclusief social media), communicatie, innovatie en effectiviteit.

Toolshero helpt mensen met een online wereldwijd platform om managementtheorieën en methoden te verkennen, toe te passen en te delen in hun omgeving op ieder moment, op iedere plek en via ieder apparaat.

Wat levert dit op voor jou als toolshero auteur?

Dagelijks hebben wij duizenden unieke bezoekers op onze website en we kunnen jou helpen door:

  • Jouw kennis te delen
  • Je persoonlijke bekendheid te geven (een artikel plus biografie)
  • Je een podium te geven om je publiek op te bouwen en fans te creëren

Daarnaast helpen we jou een (nog) groter bereik te geven door:

  • Het artikel kosteloos naar een Engelse variant (toolshero.com) of vice versa te vertalen
  • De publicatie op onze verschillende sociale media kanalen te delen

Richtlijnen en spelregels

Om het inhoudelijke kwaliteitsniveau van het toolshero platform te waarborgen hebben we een aantal richtlijnen en regels opgesteld om kennis van te nemen en om toe te passen in jouw (concept) artikel.

Kosten

Aan het plaatsen van jouw artikel op ons platform zijn geen kosten omdat we geloven in het delen van kennis. Sterker nog, wij zullen jouw artikel naar het Engels laten vertalen voor publicatie op toolshero.com (of vice versa).

Onze contentstrategie

Toolshero deelt alleen goede content die gericht is op onze missie (kennis delen van managementtheorieën en methoden). Dit doen wij grotendeels in de vorm van artikelen, welke per stuk betrekking hebben op één theorie/methode. Voor inspiratie kun je de content binnen onze reeds aanwezige categorieën bekijken.

Wat we niet publiceren zijn: promotionele artikelen, commerciële artikelen, infographics of algemene blogartikelen (zoals top-x lijstjes bijvoorbeeld).

Inhoud artikel

De primaire focus binnen een artikel dient te liggen op het delen van kennis in de vorm van praktische informatie, toepasbaarheid, tips en tricks. Artikelen dienen op een duidelijke en gestructureerde wijze geschreven te zijn en in lijn te liggen met onze bestaande content en visie. Hierbij geldt tevens: kwaliteit voor kwantiteit. Dit geeft de auteur ruimte om goed onderzoek te doen en kritisch te zijn naar zijn of haar eigen werk. Een gemiddeld artikel is tussen de 1.200 en 1.400 woorden.

We juichen het toe dat binnen een artikel verwijzingen gemaakt worden naar reeds gepubliceerde artikelen op toolshero. Het aanbrengen van externe links is enkel toegestaan wanneer dit een informatieve meerwaarde heeft. Ook hierbij geldt dat promotionele of commerciële links niet toegestaan zijn.
Omvat het onderwerp van jouw artikel een modelplaatje/illustratie? Voeg deze dan aan jouw concept artikel toe zodat wij deze naar onze huisstijl kunnen omzetten. Een beeld zegt meer dan woorden en maakt jouw artikel begrijpelijker en interessanter.

Neem aan het einde van het artikel 3 bronnen (APA) op waar bezoekers meer over het onderwerp of over gerelateerde onderwerpen kunnen lezen.

Exclusiviteit

De aangeleverde content voor toolshero is exclusief. Daarmee willen we voorkomen dat we gedupliceerde content delen of plagiaat plegen.

Biografie

Aan de publicatie van jouw artikel koppelen we jouw persoonlijke biografie. De basis hiervoor is een foto, je volle naam, naam van de organisatie waarvoor je werkzaam bent, je sociale media kanalen, je persoonlijke achtergrond en jouw expertisegebieden (max. 300 woorden). Daarnaast is het toegestaan om in jouw biografie maximaal 1 commerciële do-follow link op nemen.

Deel jouw kennis

Bij deze nodigen we je van harte uit om je kennis over managementtheorieën en/of methoden of een managementgoeroe te delen via ons platform.

Mocht je na het lezen van deze informatie nog vragen hebben of wil je jouw onderwerp aan ons voorleggen voordat je begint met schrijven, gebruikt dan het onderstaande contactformulier. Zo weten we ook direct wie je bent en wat jouw interesses zijn.

Heb je een concept artikel opgesteld en wil je deze met ons delen? Gebruik ook dan het onderstaande contactformulier en voeg hierbij jouw concept artikel toe en dan zullen wij zo spoedig mogelijk onze feedback met je delen voor wat betreft het publiceren op toolshero!

Aanmeldformulier