Trainingen

In samenwerking met Springest, bieden wij een aantal trainingen aan. Word een expert in jouw vakgebied en leer de laatste ontwikkelingen en trends toe te passen! Of verdiep je eens in een nieuw onderwerp om kennis, vaardigheden en competenties te verbreden.

Beeckestijn Business School : Customer Relationship Management (CRM 2.0) (post-HBO)
Deze training wordt verzorgd door Beeckestijn Business School
Customer Relationship & Management (CRM 2.0) (post-HBO opleiding) Waarde leveren voor de klant en de organisatie door de klant centraal te stellen Klantgerichtheid is geen CRM-systeem of technologie maar een (...)
meer informatie
Beeckestijn Business School : Customer Relationship Management (CRM 2.0) (korte opleiding)
Deze training wordt verzorgd door Beeckestijn Business School
Customer Relationship Management (CRM 2.0) (korte opleiding) Waarde leveren voor de klant en de organisatie door de klant centraal te stellen Klantgerichtheid is geen CRM-systeem of technologie maar een strategie, (...)
meer informatie
Beeckestijn Business School : Customer Insight & Data Driven Marketing (post-HBO)
Deze training wordt verzorgd door Beeckestijn Business School
Van klantinzichten naar relevantere, winstgevendere marketing De hoeveelheid beschikbare data lijkt eindeloos en het aantal bronnen groeit ook. Alleen al binnen jouw eigen bedrijf zijn er naast klant relatie data (CRM) (...)
meer informatie
Beeckestijn Business School : Customer Insight & Marketing Intelligence (postdoctoraal)
Deze training wordt verzorgd door Beeckestijn Business School
Customer Insight & Marketing Intelligence Zet customer insight strategisch op de kaart voor een optimalere bediening van je klant  De toename van informatie heeft een enorme impuls gegeven aan de (...)
meer informatie
Frankwatching Trainingen : Training Customer insight & propositie
Deze training wordt verzorgd door Frankwatching Trainingen
De consument is kritischer, en de concurrentie groter. Hoe zorg je dat de doelgroep voor jouw producten of diensten kiest? Hoe bouw je een propositie met een onderscheidende belofte én bewijsvoering, die ook nog eens (...)
meer informatie
GriDD customer experience : Training Customer Insight: Gebruikersonderzoek opzetten
Deze training wordt verzorgd door GriDD customer experience
User research  & Customer insight training In deze training leggen we verschillende methodes uit om gebruikersonderzoek uit te voeren. Door gebruikersonderzoek te doen, kom je als bedrijf te weten wat er speelt (...)
meer informatie
Inholland Academy : Big Data Marketing
Deze training wordt verzorgd door Inholland Academy
Creëer meer impact met jouw klantacties door data te gebruiken! Benieuwd naar hoe jij je voordeel kunt doen binnen marketing met Big Data? Tijdens de post-hbo opleiding Big Data Marketing leer jij in korte tijd hoe je (...)
meer informatie
Always be learning : 2-day Customer insights training
Deze training wordt verzorgd door Always be learning
2-day Customer insights training in Amsterdam
​ Knowing who your customers are makes your product and marketing more successful. ​Learn how to gather customer insights with hands-on UX research methods, tools and (...)
meer informatie