Trainingen

In samenwerking met Springest, bieden wij een aantal trainingen aan. Word een expert in jouw vakgebied en leer de laatste ontwikkelingen en trends toe te passen! Of verdiep je eens in een nieuw onderwerp om kennis, vaardigheden en competenties te verbreden.

INEZ Training & Consulting : The Hospitality Experience
Deze training wordt verzorgd door INEZ Training & Consulting
Van gastvrijheid naar klantgerichtheid Uw organisatie wil meer vraaggestuurd gaan werken. U wilt uw klanten meer aandacht geven en zo uw imago verbeteren, trouwe klanten behouden en hierdoor uw omzet verhogen. Een (...)
meer informatie
HOSEC : Hospitality Security Officer / HSO ® training
Deze training wordt verzorgd door HOSEC
HOSEC een veiligheidsadvies bureau heeft  hiervoor in samenwerking  met Bouman Beveiligingsopleidingen, een CREBO/ECABO/SVPB  erkende beveiligingsopleider de Hospitality Security Officer / HSO ® training (...)
meer informatie
Hospitality Trainingen : Klantvriendelijk telefoneren - klantgericht telefoneren - Hospitality aan de telefoon - telefoniste en receptioniste training
Deze training wordt verzorgd door Hospitality Trainingen
Voor wie? Alle functies, die regelmatig telefonisch contact hebben met klanten. Van KCC medewerkers tot verzekeringsadviseurs, van secretariaat tot facilitaire medewerkers. Trainingstraject Een trainingstraject bestaat (...)
meer informatie
Hospitality Trainingen : Hospitality - gastvrijheid - klantgerichtheid - Ziekenhuis
Deze training wordt verzorgd door Hospitality Trainingen
- Gemiddeld evaluatiecijfer op inhoud en trainer: 8,6 (schaal 1 op 10) - Hospitality training voor Ziekenhuizen (Mood Maker) Definitie gastvrijheid Gastvrijheid is het prettige, welkome gevoel dat de gast beleeft bij (...)
meer informatie
Hospitality Trainingen : Hospitality - gastvrijheid - klantgerichtheid - klantvriendelijk
Deze training wordt verzorgd door Hospitality Trainingen
Hospitality - gastvrijheid - klantgerichtheid - klantvriendelijk - Gemiddeld evaluatiecijfer op inhoud en trainer: 8,6 (schaal 1 op 10) - Hospitality training Voor wie? Alle functies, van medewerkers tot management. Het (...)
meer informatie
Hospitality Trainingen : Hospitality
Deze training wordt verzorgd door Hospitality Trainingen
Hospitality training - Gemiddeld evaluatiecijfer op inhoud en trainer: 8,6 (schaal 1 op 10) - Voor wie? Alle functies, van medewerkers tot management. Het gaat om de wil of noodzaak (?!) om gastvrijer te worden als (...)
meer informatie
Gastvrijheid in Bedrijf : Hospitality / Gastvrijheid
Deze training wordt verzorgd door Gastvrijheid in Bedrijf
In deze workshop nemen deelnemers in duik in de wereld van gastvrijheid. Wat is gastvrijheid? Wat levert het mij op als ik gastvrij ben? Hoe gastvrij ben ik? In een reis vol beleving, inzichten, reflectie en tips doen (...)
meer informatie
Hospitality Trainingen : Lezing / interactieve workshop Hospitality
Deze training wordt verzorgd door Hospitality Trainingen
Nienke Strikwerda: lezing / interactieve workshop gastvrijheid Je kent dat wel. Dat gevoel dat je je ergens prettig voelt. Dat je merkt dat je continue een smile op je gezicht hebt. Dat je vrolijk bent. Dat het je geen (...)
meer informatie
Hospitality Trainingen : Hospitality & Sales coaching Retail
Deze training wordt verzorgd door Hospitality Trainingen
Het trainingstraject Hospitality & Sales voor medewerkers en hun leidinggevende kan bestaan uit verschillende modules met tussenopdrachten bestaan. De leidinggevende coacht op de tussenopdrachten. Wij trainen on the (...)
meer informatie
edX : Managing Human Resources in the Hospitality and Tourism Industry
Deze training wordt verzorgd door edX
In this business and management course, we will analyze contemporary issues in the management of human capital in the hotel and tourism industry, within both macro- and micro-perspectives. You will learn how (...)
meer informatie