januari 9th, 2022
Relatiemarketing: in dit artikel wordt het relatiemarketing concept praktisch uitgelegd. Na het lezen zal je de basis begrijpen van deze krachtige marketing tool.
Wat is relatiemarketing?
Voor bedrijven is het tegenwoordig erg belangrijk om niet alleen klanten binnen te halen, …
januari 9th, 2022
Cross culturele patronen: in dit artikel wordt Cross culturele patronen van Richard Gesteland praktisch uitgelegd. Na het lezen begrijp je de basis van deze krachtige marketing en verandermanagement tool.
Wat zijn cross culturele patronen?
Over de hele wereld zijn er …
januari 9th, 2022
PEST analyse: in dit artikel wordt de PEST analyse praktisch uitgelegd. Na het lezen begrijp je de basis van deze krachtige macro analyse.
Wat is de PEST analyse?
De PEST analyse is een externe analyse waarbij de ‘P’ staat …
januari 9th, 2022
Pain pleasure gap: in dit artikel wordt de pain pleasure gap praktisch uitgelegd. Na het lezen begrijp je de basis van deze handige marketing strategie tool.
Wat is de pain pleasure gap?
Het was de Amerikaanse marketinggoeroe Sampson Lee die …
januari 9th, 2022
B2C marketing: in dit artikel wordt B2C marketing praktisch uitgelegd. Na het lezen zal je de basis begrijpen van deze krachtige marketing discipline.
Wat is B2C marketing?
B2C marketing, of business-to-consumer marketing, verwijst naar de marketingactiviteiten, strategieën en tactieken van …
januari 7th, 2022
Customer experience mapping: in dit artikel wordt het concept van customer experience mapping praktisch uitgelegd. Na het lezen begrijp je de basis van deze krachtige marketing tool.
Wat is customer experience mapping?
Customer experience mapping (klantervaring inventarisatie) is vergelijkbaar …
januari 7th, 2022
Consultative selling: in dit artikel wordt consultative selling praktisch uitgelegd. Na het lezen begrijp je de basis van deze krachtige marketingtool.
Wat is consultative selling?
Consultative selling is een verkooptechniek waarbij de verkoper in eerste plaats optreedt als adviseur. …
januari 7th, 2022
Concept testing: in dit artikel wordt concept testing praktisch uitgelegd. Na het lezen begrijp je de basis van deze krachtige marketingtool.
Wat is concept testing?
Concept testing is het proces van het gebruik van kwalitatieve en kwantitatieve methoden om …
januari 7th, 2022
4C marketing model: in dit artikel wordt het 4C marketing model praktisch uitgelegd. Na het lezen zal je de basis begrijpen van deze krachtige marketing tool.
Wat is het 4C marketing model?
Het 4C marketing model is een model om …
juni 9th, 2021
North Star Metric: in dit artikel wordt de North Star Metric praktisch uitgelegd. Na het lezen begrijp je de basis van deze krachtige marketingtool.
Wat is de North Star Metric?
Organisaties gebruiken de North Star Metric als focus voor …