× Close
Home » Marketing (Pagina 10)

Marketing

Marketing is het interactieve proces dat goederen en services verplaatst van een concept naar de klant.

Marketing is het interactieve proces dat goederen en services verplaatst van een concept naar de klant.

De basis van dit interactieve proces is de Marketing Mix, ontwikkeld door de bekende marketing professor Jerome McCarthy.

Kortom, het ‘veroveren van de markt’ is waar deze discipline zich op richt. Er zijn vele theorieën die informatie bieden om een product goed op de markt te krijgen om daarmee de competitie te tackelen. Er zijn veel wetenschappelijke en praktische studies uitgevoerd over deze discipline vanuit een lerend en ontwikkelend standpunt.

Als voorbeeld, nog een beroemde marketing strategie expert is Philip Kotler. Kotler is onder andere bekend van Five Product Levels en Decision Making Unit (DMU).

Wat zijn de meest bekende en gebruikte marketing modellen en methoden? Wat zijn hun succesverhalen en praktische tips wanneer je deze toepast? Deze artikelen gaan over verschillende modellen, tools en methodes die je kunnen helpen bij het bereiken van je doel of het begrijpen van bepaalde aspecten die met deze discipline komen.

Loyalty marketing

april 2nd, 2021

In dit artikel worden loyalty marketing praktisch uitgelegd. Na het lezen begrijp je de basis van deze krachtige marketingtool.

Wat zijn loyalty marketing? De betekenis

Loyalty marketing programs, of Total Loyalty Marketing (TLM) is een marketingbenadering waarbij de organisatie …

EPRG framework

december 6th, 2019

In dit artikel wordt het EPRG framework praktisch uitgelegd. Na het lezen begrijp je de basisprincipes van dit krachtige marketing tool.

Wat is het EPRG framework?

EPRG staat voor Ethnocentrisch, Polycentrisch, Regiocentrisch en Geocentrisch. Het is een raamwerk ontworpen …

© Copyright 2013-2024 Toolshero | Privacy | Toolshero.com (English) | Toolshero.es (Spanish) | SEO bureau: Webprogress