In samenwerking met BOL.com, bieden wij een breed scala van praktische boeken voor de professional aan. Word een expert in jouw vakgebied en lees je in op de laatste ontwikkelingen en trends! Of verdiep je eens in een nieuw onderwerp om kennis, vaardigheden en competenties te verbreden.
Categorieën » Communicatie & Creativiteit 0 ...
Toon alle categorieëen

Omdenken in communicatie is het zusje van de bestseller Omdenken, waarvan meer dan 300.
000 exemplaren zijn verkocht. Dit prikkelende boekje vol grappige en ontregelende illustraties laat zien hoe je de techniek van het omdenken kunt inzetten in allerlei situaties: op het werk, binnen de familie, met kinderen en in lief (...)
Nederlands | Druk: 1 | Paperback | 9789400507777 | 64 pagina's
- € 4,99
- 4.3 van 5.0 sterren

Met het boek Influencer Marketing (IM) geven Mascha en Max inzicht in welke keuzes er kunnen worden gemaakt en wanneer je IM zou moeten toepassen.
Het doel is om de marketeer en Influencer van de juiste informatie te voorzien, zodat er weloverwogen keuzes kunnen worden gemaakt voor het beste resultaat. Ze laten je zien (...)
Nederlands | Druk: 1 | Hardcover | 9789461562555 | 192 pagina's
- € 22,50
- 2.0 van 5.0 sterren

Geweldloze communicatie 4e druk is een boek van Marshall B.
Rosenberg uitgegeven bij Lemniscaat. ISBN 9789047703617 Boos worden is een manier om in onze behoefte te voorzien. Hoe kun je op een andere manier overbrengen wat je wilt? Zonder jezelf of de ander tekort te doen? Geweldloze Communicatie helpt ons stevig in he (...)
Nederlands | Druk: 1 | Hardcover | 9789047703617 | 224 pagina's
- € 25,00
- 4.3 van 5.0 sterren

Waarom praten we zo raar? Waarom vind je "passie' tegenwoordig bij de bakker, hebben volwassen vrouwen het over hun "mannetje' als ze hun volwassen vent bedoelen en komen ze bij de politie "ter plaatse' in plaats van dat ze ergens arriveren? Gek wordt een mens ervan! Gelukkig hebben we Japke-d.
Bouma, die zich hier sam (...)
Nederlands | Druk: 1 | Paperback | 9789400400047 | 176 pagina's
- € 14,99
- 3.8 van 5.0 sterren

What is the best way to identify your smallest visible audience? How do you build trust and permission with your target market? From the author of 18 bestselling books including THE DIP and TRIBES comes THIS IS MARKETING, the one indispensable volume that teaches you all you need to know about connection, empathy and m (.
..)
Engels | Druk: Paperback | Paperback | 9780241370148 | 288 pagina's
- € 14,99
- 4.5 van 5.0 sterren

Meer dan 500 hersenkrakers, verdeeld over zes thema's.
Dat is de Neurocampus Omnibus XL. Leuk, uitdagend en goed voor urenlang braintraining. Voor iedereen die geestelijk vitaal wil blijven! Taal, rekenen, inzicht en logica: Alles komt aan bod, op drie verschillende niveaus. De thema's Vakantie en Gezondheid nemen uw b (...)
Nederlands | Druk: 1 | Paperback | 9789076106250
- € 4,99
- 3.8 van 5.0 sterren

Auti-communicatie 1e druk is een boek van Colette de Bruin uitgegeven bij Graviant Educatieve Uitgaven.
ISBN 9789075129991 Het boek 'Auti-communicatie Geef me de 5' is het langverwachte vervolg op het boek 'Geef me de 5'. De Auti-communicatie is een essentieel onderdeel van de methodiek Geef me de 5 en onmisbaar in een (...)
Nederlands | Druk: 1 | Hardcover | 9789075129991 | 320 pagina's
- € 38,00
- 4.7 van 5.0 sterren

Omdenken in communicatie is het zusje van de bestseller Omdenken, waarvan meer dan 300.
000 exemplaren zijn verkocht. Dit prikkelende boekje vol grappige en ontregelende illustraties laat zien hoe je de techniek van het omdenken kunt inzetten in allerlei situaties: op het werk, binnen de familie, met kinderen en in lief (...)
Nederlands | Druk: 2 | E-book | 9789044975512 | 41 pagina's
- € 1,99
- 4.3 van 5.0 sterren

Merkpositionering 1e druk is een boek van Karel Jan Alsem uitgegeven bij Noordhoff Uitgevers.
ISBN 9789001862688 Merkpositionering is een duidelijke en praktische handleiding over het positioneren van merken. Toegankelijk geschreven en onmisbaar als je wilt werken in marketing- of communicatie.Waarom kiezen voor Merkpo (...)
Nederlands | Druk: 1 | Paperback | 9789001862688 | 340 pagina's
- € 40,95
- 5.0 van 5.0 sterren

In het razendsnelle internationale educationele omgeving moeten studenten steeds meer interculturele sensitiviteit verkrijgen om zo hun communicatie met docenten en studenten te verbeteren en zo een beter startpunt verkrijgen voor een internationale baan.
Door uitwisselingsprogramma’s spenderen een groot deel van de (...)
Engels | Druk: 4 | Paperback | 9789023255550 | 168 pagina's
- € 21,99
- 4.5 van 5.0 sterren